Hola!

Estic pensant en canviar el meu Pentium 600 (el dedicaré entre altres coses a fer proves amb linux) per un PC nou, però tinc un dubte metafísic: Val la pena en aquests moments comprar una maquina de la nova generació de 64 bits (per exemple amb processador AMD Athlon 64 3400) o convé esperar una mica mica més que el tema estigui més consolidat i continuar amb el sistema de 32 bits?

I si la compro equipada amb processador de 64 bits, és recomanable instal·lar des del primer moment el nou W XP de 64 bits o continuar amb l'XP normal?

I si poso l'XP normal perdrè totes les millores de velocitat i de memòria que promet el sistema de 64 bits?

Ho pregunto perquè he llegit que per actualitzar-te a l'XP 64 cal formatejar el disc dur i això és una putada quan tens la resta de programes instal·lats.

Al mateix temps tot i que l'XP 64 és compatible amb la majoria de programes de 32 bits n'hi ha alguns que no funcionen com ara els antivirus i els tallafocs. També hi ha el problema afegit amb el hardware ja que molts fabricants encara no tenen enllestits els drivers pels aparells que porten un temps al mercat...

En fi, un embolic.

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents