Hola Àlex!

No és que peti el sistema operatiu, sinó que el falla són els navegadors mentre estic navegant i els he de tornar a executar. Respecte a l'error que dona, a l'IE surt un avís sobre si vull enviar un missatge d'error a Microsoft (no vull) i apareixen un llarg llistat de números i lletres que no té cap sentit pel comú dels mortals...

El Firefox, sinó recordo malament, peta sense dir res.

Salut i bona navegació!

En/na Àlex Grau ha escrit:
Bones Toni,

Primer la pregunta, i després una possible "solució". Quan dius que
peta... que vol dir exactament? Que fa "pum", vale, però quin error et
dona? Es que això de que "l'ordinador peta" em sona a allò tant
clàssic de "és que em diu que NO"... :)

I la solució.... jo de tu provaria amb l'Opera. Funciona tant o millor
que aquests 2 que dius (dona una mica més de feina al principi, perquè
has d'instal.lar-lo i buscar el crack, però es troba facilment en webs
del grèmi) i igual tens sort i no et rebenta tant sovint (o
directament, no et rebenta).

Hi hagi sort!