a llistaires :-)

Us he de comentar, potser en Pere  que em va contestar  sobre el firefox que no
em sortien els favorits, que es va arreglar sol, penso que algun programa  alie
devia provocar el problema.
vostre

scp

En/na Toni Dalmau ha escrit:

> Hola Àlex!
>
> No és que peti el sistema operatiu, sinó que el falla són els navegadors
mentre estic navegant i els he de tornar a executar. Respecte a l'error que
dona, a l'IE surt un avís sobre si vull enviar un missatge d'error a  Microsoft
(no vull) i apareixen un llarg llistat de números i lletres que no té cap sentit
pel comú dels mortals...