Bon dia! Fa un parell de setmanes que no tinc ordinador pq després de
deixar-lo tot iun dia enxufat vaig arribar i em va dir "fsck falló" o
alguna cosa similar i no podia arrencar ni des de Win, ni des de la
versió Knoppix que tinc en una altra partició ni des d'un Live-CD.
Vaig voler deixar-lo descansar un dia i l'endemà quan el vaig enxufar
va fer un soroll estrany i va començar a fer olor a socarrimat.
En fi, que a la botiga on l'he dut (ja fa 2 setmanes) em diuen que és
el micro però que ho han de confirmar i que a la botiga no en tenen,
que hauria de mirar-ho de segona mà.
La pregunta: pq no puc posar el micro que vulgui? És molt car el que
jo busco de segona mà?
Jo tenia un AMD K6 1300 Athlon (crec).
Si algú té una respota li agrairé.