Jo  he comprat pentium II Hp  a Ebay USA, sense el monitor per 10 $ i van de
conya.
Normalment sols fan la tramesa als EEUU   i com a màxim al Canada.
Si es tracta d'un microprocessador, pesa poc i es barat l'enviament..
 Si vols poses la meva direcció i jo l'envio a casa teva a  Catalunya.
vostre,
SCP

En/na Pere Pie ha escrit:

> En/na Francesc Garí Lleixà ha escrit:

teva placa mare i buscar a la web de fabricant una taula de micros certificats
per aquesta placa. Encara que físicament es puguin punxar tots els K7, no tenen
perquè funcionar i menys que ho faci d'una manera estable. En cas de molta
competència ( o sort ) es poden fer experiments.
si gràfica ( PCI Express ), Discs durs (SATA) o font d'alimentació (connectors).

canviant un parell de peces, ja el tens com nou. Sempre he buscat a eBay, fins
ara, si tens paciència acabes trobant el que vols al preu que vols.

> http://www.ebay.es/
> http://www.ebay.com
>
> Fins i tot m'he fet enviar alguna peça de Canada,i apa equip nou. Es més
acostumes a aconseguir millors preus a Canada o EEUU, es qüestió de trobar qui
t'ho envií a cost baix, si pots esperar 3 o 4 setmanes, pots usar el sistema de
correu barat, no tens cap garantia, però fins ara a mi m'ha arribat tot.