Hola,

On Jul/27/2005, [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Dos afegits sobre l'atenuació: depen de la freqüència, i com experiència
> personal, dir-te que anar amb avioneta, amb taps dels petits és un suplici,
> sense res una tortura, i amb auriculars de protecció auditiva, la glòria...i
> et parlo d'uns 20 dB aprox d'atenuació! :-)

fantàstica descripció! i amb "només" 20dB!

> http://www.davidclark.com/HeadsetPgs/h10-30.htm <--- un enllaç a un
> fabricant
> d'auriculars d'aviació.

ok, fan bona pinta però segur que són més cars. Els "normals" em vaig
quedar prou sorprés del baix preu :-) (m'espera super-car, poden ser
cars però encara es pot comprar)

Ara us contesto un mail a tu i a na mi que m'heu demanat per què ho
volia :-) (ho entenc!)

Fins ara!

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info