Ostres, doncs el dia que ho vaig enviar funcionava.
(Ara a mi tampoc em va).

De fet em van recomanar que em guardés el link de la
província que m'interessava i que hi accedís
directament, serà perquè la general deu fallar
sovint...

Per si serveix d'ajuda, us poso el de Lleida i el de
Barcelona, que són els que em vaig copiar per mi:

Barcelona:

http://www.farmaciesdeguardia.com/

Lleida:

http://www.coflleida.com/cat/farmacies/farmacies.asp