Quina versió és? golf II o golf III quin motor te?, es un GTI? el meu cunyat fa
temps que pensa en comprar-se un Golf II GTI.

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Carles Pina i
Estany
Enviado el: lunes, 01 de agosto de 2005 22:52
Para: llista@internauta.net
Asunto: [Internauta] vendre cotxe

Hola!

Sóc un mal vendedor, ara ho veureu :-)

A casa venem un cotxe, un Golf. Té 210.000 Km. (just els acabo de fer,
tinc una foto, entrant al pàrquing XD). Uns 15 anys, però amb 15 anys
MAI ha fallat :-)
Ha dormit sempre dins de pàrquing (només recordo, els últims 4 anys,
unes 8 setmanes que no hi ha estat).

Té computadora de bord que diu Km/h (promig), temps del recorregut, Km.
del recorregut (també amb analògic), consum (promig de litres/100).

Aire acondicionat que no funciona :-( però radio-cassette (cap
problema).

No té direcció assistida evidentment, gasolina 95, un consum segons la
computadors de bord entre 6 i 6.5 litres/100 sense còrrer (es pot fer
5.8 si es va una mica lent :-)  )

Té una rascada petita a una porta (no abonyegat, una rascada petita)

Doncs això, a mi em fa pena i tot que el destrueixin, em porta bons
records :-) però a casa doncs diuen que li ha arribat l'hora. El meu
pare després de decidir-ho estava trist i tot (i jo que feia anys que li
deia que no el canviés, etc... però vaja, no és "cosa meva")

Ah! el canvi de marxes és el genuí amb pilota de golf.

Preu... doncs més que el plan renove :-) (800 Euros o així, ho negociem).
Deu ser car però és el què hi ha.

Fins aviat!

PD: sincerament, un cotxe així es ven? Alguna web en concret?

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info