From: bado
To: llista@internauta.net
Sent: Thursday, August 04, 2005 5:37 PM
Subject: Re: [Internauta] Llibres pel estiu ... (era: Vacances ... era: + jocs)

Hola llistaires :-)

Gracies Pere!. De fet ara m'has fet recordar quan era minyó i els llargs estius anava a la Biblioteca de la ciutat, allà, vaig descobrir autors memorables, Karl May, Salgari, Agatha Cristie, Enid Blyton, Jules Verne...
Era viatjar en el temps i en l'espai sense sortir de casa.
De fet, ara ho torno a fer, amb els llibres electrònics.
Bon VENT I MILLOR BARCA!!!

scp

En/na Pere Castells ha escrit:
Badó .... l'escrit del Toni que recomana un llibre .. jo no l'he llegit, no puc opinar.

Estic amb "La gran mentida" de Dan Brawn ... de moment no m'agrada, però ja que l'he comprat l'acabaré ... res a veure amb els altres ... tot i que aquest sembla que va ser dels primers que va escriure ... s'ha anat polint amb el temps, si les darreres noveles tenen tocs peliculers (tot i que el que val, per mi, es el fons), en aquest es ja .... "Marcial Lafuente Estefania a tope".

S'han publicant a l'inversa ... estan treient la pols, esta clar que el boca-orella no va funcionar, per algo devia ser. Es confirma que es la millor recomanació ...

Els que l'heu llegit "Bon dia, mandra ....." .... podeu fer cinc cèntims, sembla que hi ha opinions contraposades.

----