El divendres  5/08/05, a les 10:07 (+0200), laura va escriure:
> estic sentint una emissora de FM que está unicament dedicada a
> ensenyar angles, diu que tenen un lloc on la gent espanyola es junta
> amb anglesos durant un periode curt de temps. Si no fora tan
> desconfiada m'agradaria la idea, pero el tema em sona a aquelles
> comunitats(sectes) on te mengen el tarro. L'emissora de moment no
> sembla perillosa, pero qui sap....
>

> La web es: http://www.vaughanradio.com/

Per FM nomes s'escolta a Madrit. Tambe tens la BBC, pero
necessites una radio que agafi ona curta. Tambe si busques
"audio book" en alguna xarxa P2P pots trobar uns quants
llibres en MP3, per exemple jo tinc el Naked Lunch llegit
per William S. Burroughs en persona :)

Jo hi he trobat el Harry Potter 6 (el nou), pero al no tenir cap original no se si es verdader (desconfiem)

--
hrnzt

La web de Miquel Puig i Pey
http://www.leukim.tk