Ja fa uns quants anys que el vaig llegir però m'afageixo a la recomanació, avui mateix el refullajaré

genial!!

2005/8/12, [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>:
Crec que es dels millors que he llegit. Son les aventures
i (mes notablement) desaventures d'un antropoleg angles que
viatge a l'Africa per conviure durant uns mesos amb una
tribu de salvatges en una regio remota del Camerun.

Copio un paragraf que dona una idea bastant aproximada del
llibre:

"Amb certa sensacio d'alleujament me'n vaig anar a l'hotel, bo
i acomiadant-me mentalment de la musica de guitarra africana
enllaunada que sonava dia i nit, i passant entre la filera de
putes per ultima vegada. Aquestes dames potser son els membres
menys subtils de la seva professio que he vist mai. Un sistema
perfectament acceptat d'aproximacio es dirigir-se al mascle
pretes i engrapar-lo amb força entre les cames; sempre s'ha
d'evitar trobar-se tancat en un ascensor en aquestes
circumstancies."

Nigel Barley
L'antropoleg innocent.
Edicions 62.