A Dijous 14 Desembre 2006 10:56, Txerra va escriure: > Bon dia, Eduard i companys de la llista. > Em sap greu quan des de la llista es fa broma de la forma en que la gent > que ha arribat de fora de Catalunya parla el català. Jo vaig arribar a > Catalunay fa 30 anys i encara no parlo/escric correctament el català, > encara que ho intento cada dia. Ho sento, pero discrepo.
El Molt Honorable Senyor Montilla parla un català específicament dolent, com ho fa el president de l'Espanyol o el cap de l'oposició a l'ajuntament de barcelona. I crec que la normalitat imposa que ens en riguem sanament, de la mateixa manera que ens riem de la manera de parlar del president de l'espanyol, del cap de l'oposició a l'ajuntament de Barcelona, o del nivell exhibit d'anglès de José Maria Aznar o de les catalanades que fa la meva sogra quan parla en castellà. No fer-ho és justament voler fer diferències entre els catalans, segons siguin nascuts aquí o no ho siguin. Com si el Molt Honorable president de la Generalitat fos tonto pel fet de no haver nascut aquí. No ho és. I si després de 30 anys fa les cagades que fa, jo crec que és motiu de mofa. Com qualsevol altre defecte que pugui tenir qualsevol altre polític.
_______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [email protected] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
