Bon dia Miquel, disculpa el retard. No soc partidari de cap navegador en concret, tots van prou bé.
Tinc un TomTom Go des de fa 2 anys, va ser el regal del amics al fer el 50. Per mi, després del mobil el millor invent de finals del segle XX. Llàstima no tenir-lo 25 anys enrrera.
Pel que fa a la pregunta, el meu es el més antic (crec), nomes te la cartografia de la peninsula i en la seguent actualització van possar les principals ciutats i carreteres de Europa, per tant ja en tinc prou. He estat a França i amb la mateixa cartografia "Iberia" m'ha portat arreu. Altra cosa son carrers de petits pobles o ciutats, les carreteres totes.
He intentat baixar-me cartografia, però o no se com activar-la o .... el cas es que no em funciona (alguns amics en PDA si que els hi funciona, ta clar que soc un negat). De totes maneres, si he de viatjar compraré el mapa corresponent o potser el de tota Europa, ja ho veurem, el que no em jugaré es portar-lo a Holanda (per posar un exemple) i que no funcioni .... amb això no hi jugaré.
Insisteixo, el senzill porta els mapes de tota Europa i els carrers més important de les ciutats més .... pos lo mateix. Si has d'anar als Champs Elysees a Paris t'hi porta igual, tot i que nomes tinguis "Iberia". El que no trovaràs es el Passatge de Mercader, però si el Passeig de Gràcia (per posar un exemple de Barcelona). Compta que això passa aqui amb els pobles, no hi son tots els carrers.
P.D.: T'animo a que el compris, una bona eina, tot i que al costat sempre un mapa de paper, aquest no falla mai. El punyetero, quan entre en un túnel o en carrers estrets amb edificis alts fot el ruc, perd la senyal. I no et dic si portes, almenys jo, el parabrises davanter tèrmic.
_______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [email protected] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
