Hola Pere,Holes: Voldria saber si algú te experiència en escanejar negatius i diapositives. Tinc arxivats milers de negatius i voldria saber si es poden escanejar amb algun aparell especial (que fos ràpid i senzill) i positivar-les digitalment, per exemple amb Photoshop. Si aquest "parato" podria fer el mateix amb diapositives (també en tinc moltes). N'estic segur que moltes fotos m'han desaparegut (es allò de: emportat-les ja les tornaré a fer) i voldria recuperar-les. Fins hi tot aquelles fotos que al seu dia no els hi vaig donar importància i que ara darrera d'un individu hi ha aquell edifici que ja no hi es. Ja m'enteneu. Coi o no muntar l'aparellament per veure les diapositives, pantalla, projector, baixar persianes, etc. Gràcies.
A la feina tenim un escàner que porta un dispositiu per diapositives/negatius. Quan el volem fer servir, es treu la tapa i s'endolla l'aparell que no és més que una guia de plàstic amb una llum. L' escàner és un HP Scanjet 4470C que s'endolla pel port USB i fa uns 8 messos ens va costar poc més de cent euros.
Si necessitessis més informació, m'ho dius.
Salutacions.
-- Xavier Navarro. Girona. |
_______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [EMAIL PROTECTED] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
