Bon dia Albert i família:

:-))) Per al·lusions .... no vaig escoltar la radio ahir, tot i anar en cotxe, vaig preferir posar musica (massa eclipsi). Quant vaig anar cap a la feina, al matí, vaig escoltar que ho farien ... després me'n vaig oblidar (apart que per Vic la SER no s'agafa be). Vagi per davant que opinió en tenim tots ... no acabo d'entendre que hi pinto ... :-))

Ja que hi som .... la meva opinió? dons que si estigues en el seu lloc (vull dir amb el seu prisma i la seva informació) diria el mateix ... normal, no m'estranya ... i com s'ha dit .. encara rai !! no es un resultat dolent, pensava que seria pitjor.

Quant viatjo por "esos mundos de Dios" ... oti, que es difícil canviar d'emissores com estem acostumats aquí. Nosaltres (o alguns), a l'hora d'informar-nos, contrastem, tenim aquesta possibilitat. Hi ha per tots els gustos, els seus i els nostres ... però en alguns llocs no hi ha mes noticia que "El Parte" ... els que heu fet viatges de feina per la península ho sabeu ... de vacances no val, estan tots fora ... ;-). Perquè es penseu que es peguen pels mitjans de comunicació? ... que hi ha molt a guanyar i a perdre. Fins hi tot poso de tant en tant la Cope ... també contrasto, per carregar piles, res mes. Per molt que hi poso interès no he trobat mai allò de dir ... en això tenen raó ... de fet, l'altre dia van associà el tema Ceuta i Melilla amb el tripartit ... ole sus **pip** .... ;-) i no os cregueu que ho insinuen, al coll directament. En un principi m'emprenya i molt, però després penso ... bona senyal, clar. El dia que en parlin be algo no rutllarà.

Et preguntes que si no s'han llegit l'estatut? ... i nosaltres? jo no, ho confesso, ... m'he deixat emportar (com molts altres cops).

Faig servir dos mesures (com molts suposo ... i com ells), una: els meus diuen que es bo? dons m'ho he de creure (i mes en un 90%) ... i dos: els veïns diuen que es dolent ... pos encara mes segur que es bo (pel mateix motiu ells diuen el contrari).

A mes, això no està acabat ni de broma. Cas que sigui aprovat per les corts generals (amb les retallades corresponents, això se sap), ha de tornar al nostre Parlament per ser ratificat posteriorment en un referèndum on hem de dir la nostra tots ..... així que això va per mesos.

** El que si em va preocupar es l'imatge d'un paio vestit de militar parlant de la unitat d'España .... aqui, ja .... s'hem va fotre la gallina de piel .. que coi hi pinta en tot això el cap de les forces armades? ... es el delegat del rei potser? ... segur. Ell no es vol mullar i envia al "corre-be-y-dile". No m'havia preocupat res del estatut fins que ha sortit aquest individu .... això ja no m'agrada gens ... es un joc molt perillós.

P.D.: Albert, veig que això va per llarg ... es una rucada, però no mes et puc desitjar lo millor i paciència tot i que ja ho saps prou tu (pel que veig la cosa es seriosa). Per cert, excel·lents escrits els del teu bloc, de tant en tan m'hi passo :-)) ..... be, tornem a la feina, ves quin remei ....

----- Original Message ----- From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[email protected]>
Sent: Monday, October 03, 2005 2:51 PM
Subject: Re: [Internauta] El crit contra l'Estatut


M'aixeco del llit un dilluns doblement fotut. Segueixo en plena
recuperació, segueixo escoltant la remor d'aquells que pensen que ja en
tinc prou d'aquesta història postoperatoria, i encara que et llevis més
tard, que carai, un dilluns és un dilluns.

Em trobo amb dues sorpreses desegradables. L'Institut Opina ha elaborat
una enquestat per la Cadena Ser sobre la opinió que a España tenen de la
proposta de nou Estatut. I que em trobo?  Según los datos de este
Pulsómetro, el 49% de los españoles encuestados se muestran contrarios al
proyecto estatutario. Collons nen. Hi ha un 49% d'espanyols que han tingut
més temps que jo per llegir-se la proposta i assimilar-ne el contingut.
Realment per una part els admiro i per altre em fascina aquesta facilitat
d'assimilació, em sento ruc, vago, brètol, per no haver fet aquest mínim
esforç. Realment o no som iguals o no disposem del mateix temps i mitjans.
Penso en el Pere (Castells) haurà sentit la noticia? Quin comentari en
farà? (jo encara no em sento amb les forçes suficients per passar més de
10 minuts a l'ordinador)


La segona és més alucinant encara. Resulta que el màxim responsable dels
militars de l'estat Espanyol es sent preocupat per la unitat de la "España historica y ancestral" Em torno la llit? No! Faré un esforç més. Engego la
radio i escolto la tragica situació a la frontera amb la fam i la
desesperació.  Trescentes persones han rebentat la nova tanca de sis
metres d'alçada i han creuat la frontera. Declaracions de tot tipus a la
radio, cometntaris de tota mena. De cop entrevisten al cap militar de la
zona i preguntat sobre la funció que fan a la zona diu que el govern els
hi ha de canviar la misió ja que la situació és diferent de quan van
arribar.

Intento entendre la resposta i... Me'n vaig al llit.


_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a