El Dimarts, 17 de Gener de 2006 05:40, bado va escriure:
> Tinc un amic japonès, ingenier de cotxes. Es va gastar uns 2.700 en un
> ordinador que vam anar a comprar a peces i la sorpresa  per ell, es que
> els programes del 98 no eren compatibles amb el maquinari, ja que aquest
> sols esta pensat bàsicament  per al XP.

Ja que ha de canviar programes del 98, si aquest no cerca substituts privatius
per XP sinó lliures i per sistemes lliures, l'operació tindrà un cost.  Però
serà la darrera vegada que estarà obligat a fer-lo tractat com a
«consumidor».

http://www.gnu.org/philosophy/words-to-avoid.html#Consumer

--
Benjamí