En/na roine ha escrit:
Holes a tots i totes !!
 
Vull comprar un ordinador nou a casa i donar-me d'alta a internet. Habia pensat en un router Wi-fi, pero he sentit ha dir que tenen greus problemes de seguretat, és a dir, qualsevol es podria "colar" a traves de la meva conexio. Si aixo es aixi: hi ha alguna solució "segura"??
 
Per "colar" s'enten navegar fent servir la teva connexió ?
Sempre pots activar-hi les proteccions de seguretat i encriptació.
Jo tinc l'adsl sense encriptació ni res, DHCP activat, etc. Segur que més d'un veí se n'aprofita, però mentre jo tingui prou ample de banda per les meves necessitats ja poden fer-la servir, no la gasto pas tota . ;-)

La veritat és que és molt gratificant quan estàs fora de casa amb portàtil/PDA i trobes un AP que et dona connexió lliurement :-)

Tambe he sentit a dir que es poden donar problemes d'interferencies. És veritat?
Si n'hi haguéssin pots canviar-lo de canal.


 
I el darrer dubte que tinc és sobre la distancia que pot treballar un router wifi.  A la casa on visc, vull que estigui al pis d'adalt i fer-lo funcionar amb un portatil que esta al pis d'abaix: arribara la senyal ?.
La senyal pot atravessar perfectament un sostre o una paret (o un parell), tot depen de si hi hagués molt de ferro entre les parets.
Si de cas el problema seria del portàtil o PDA que tenen unes antenetes amb menys potència, que no pas del router.

 
 
Gracies pels comentaris i consells.



LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
Llamadas a fijos y móviles desde 1 céntimo por minuto.
http://es.voice.yahoo.com

_______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [email protected] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a