Benvolguts llistaires :-)

Com molts sabeu, jo no he estat ni a la mani ni al país en aquests dies, per això potser em podeu fer callar fàcilment. Amb tot he estat des de casa, cercant noticies com un desesperat, per diaris, agencies de noticies, ràdios digitals, webs i blogs. Al final. l'inmensa alegria per tots, per la formidable acció que molts vau fer el dissabte 18 a la tarda. Amb tot, no estic gaire d'acord- però si en el fons i amb tot l'afecte- en algunes afirmacions, potser perquè m'ho veig des de més lluny. Crec que el problema no és que ajudes ERC i participes masivament amb les seves banderes i pancartes- segur què si ERC no es planta i no accepta la jugada d'en Mas, la manifestació hagués estat com la del 11 de Febrer. Realment els problema és que els altres partits que es diuen catalans no ho recolzessin i a sobre ho ridiculitzessin i posessin pals a les rodes. Sempre veig que a uns se'ls demana més quan son més semblants a nosaltres, als altres com que són així els hi perdonem.

Segon, per a la resta de mon - Espanya i demés- la mani va ser petita i esquifida, no va quasi existir. Els mitjans de comunicació us-ens- van furtar l'esforç i l'èxit. No contens amb això- hi han partits que ho han volgut capitalitzar cap al seu interès després de desprestigiar als organitzadors http://blocs.mesvilaweb.com/bloc/5902, . http://www.cat_alunya.blogspot.com/ http://blocs.mesvilaweb.com/bloc/5531 El problema de la manca de mitjans d'informació al nostre país, no ja recolzant la lluita, sinó al menys neutrals ens demostra com hem estat de cecs tots aquests anys. Els mitjans públics fin hi tot crec què és delictiu, almenys moralment reprovable. Cal crear - potser en formats innovadors i aplicant tecnologia actual- nous mitjans de comunicació realment catalans i fora d'un poder econòmic que ens és manifestament hostil.

Per últim, crec que gràcies a l'estatuet, el panorama ha quedat clar, tothom sap quines cartes juga i ara la societat civil sap que l'hi cal arremangar-se i fer la feina. Els polítics no poden anar al davant. No perdem el temps amb rèmores del passat- sucursalistes i regionalistes- cal anar fen , com diu en Partal, http://www.vilaweb.cat/www/mailobert/
tothom el què ha de fer, per poder passar l'examen d ela sobirania.