Bon dia, companys!
Es nota que hi ha gana, ei Pere, Benjamí i resta?
Bé :))) amb això de les ostres, el marisc, els txuletons i el formatge (encara que m'estimo més sense cucs) us proposo un joc: restaurants bons (vull dir, on es pogui menjar bé) però el preu del qual estigui en una forquilla que no passi dels 30/36 euros màxim per cap. Requisit: haver-hi estat i dinat / sopat.
Què us sembla el joc? Us hi apunteu?
Bé: jo començo per un restaurant prop casa meva, però que sembla un "bareto": Can Vallès (Aragó, 95), amb un menú de migdia de 8-9 euros (sempre está ple) i una carta collonuda per uns 20-30 euros
-----
Salut
Txerra
http://txerrades.blogspot.com/