Hola lllistaires :-)
No sé Rat, si has provat amb un altre teclat. Els teclats són un perifèrics molt importants en un ordinador. Si no funcionen bé, poden produir molt errors en el comportament del sistema.
vostre
SCP

En/na Sandra Massaguer ha escrit:
Passa un antivirus. A mi em va passar fa molts anys quan encara treballava amb
Windows.

A Dijous 23 Febrer 2006 11:12, [EMAIL PROTECTED] va escriure:

 Hola, no em serveix massa el que m`heu dit. El teclat anava bé, fins que
un dia va deixar de anar-hi. Això si, ningú a tocat res, valguem deu, és
impensable que ha casa és toqui alguna cosa...Tinc un teclat microsoft
sense fils i no trobo res pels voltants del teclat, evidentment el meu grau
de "patatisme" no és baix. Grácies
Rat

Msg sent via @Mail - http://atmail.com/