To: <llista@internauta.net>
Sent: Thursday, February 23, 2006 8:13 PM
Subject: Re: [Internauta] Pasar AVI a MPEG

Hola Pere.

En/na Pere Castells ha escrit:
Holes

Hi ha algun programet per passar AVI a MPEG? ... quant intento gravar en DVD amb el Nero .. costa i dura molt i la majoria de cops es talla a la meitat.

fa temps que ho busco .... no se trobar-ho .... alguna idea?
Es pot fer amb el Nero VisionExpress però tarda molt... i millor que
primer ho gravis al disc dur i després ho passis a dvd.

--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]