La planxa és lo de dalt de tot? En aquest cas allí
s'hi deixaven les patates per mantenir-les calentes.
Que jo recordi no servia per cuinar allò, només per
mantenir calent.

Les paletes amb els ingredients + el formatge es
posaven al mig, en una espècie de "forat". Potser tu
tens un model diferent, el que et dic jo va ser fa 7 o
8 anys....

Sí que em va agradar, és curiós. De feina no en porta
gens, si ja està tot preparat només cal esperar a que
es desfaci el formatge. Repetir? No ho sé, per què no?
El que no faria seria comprar-me'n una per casa, però
si ja la tens... doncs aprofita-la.

(Espero que algú et pugui ajudar més que jo, jeje.)

Sílvia