A Dissabte 25 Febrer 2006 16:53, Oscar Sole va escriure:
> Dissabte que ve vull estrenar la raclette que em van regalar per reis. Tres
> o quatre amics mentre veiem el futbol per la TV a la nit, anant sopant i
> anant veient el partit: nari nan com diu el Pere. No n'he fet mai cap,
> estic buscant per la xarxa com fer-la, receptes, consells...
>
> Teniu experiència en raclettes? n'heu fet mai? He trobat cosetes per la
> xarxa però m'agradarien opinions més de primera mà.
>
> Alguna idea de quines coses fer, quantitats, o alguna cosa que haguéssiu
> trobat o que us hagi passat.
>
> Molt de compte amb les Rues de Carnaval i aquesta nit, eh?

> [...]

Jo n'he fet una fa poc, en un intercanvi a França i era boníssima :)

El formatge es ficava com en unes paelletes i es ficava dins d'una mena de
forn portàtil, s'esperaven uns minuts que es desfés i després el ficavem amb
pernil i embotits variats, fent com uns montaditos :P

Ho recomano :D