To: <llista@internauta.net>
Sent: Tuesday, February 28, 2006 5:31 AM
Subject: [Internauta] Crisi

Hello ,
No soc futbolero. No he vist un partit de futbol des de que vaig anar
al camp del Barça fa moooolts anys. . . . . Barça-Gijon 1-0 amb gol de
Kubala. Gran parada d'un penal per part d'Antoni Ramallets.
Realment fa molts anys.
Pero segueixo el "marro" del futbol que ho trobo d'allo més
interessant.
Fa poc que he sentit al Baste (Jordi) en la versio diferida de les 4hAM, com faig cada dia.
Resulta que ha dimitit el president del Madrit, suposo que per
incapacitat de fer pencar a una colla de milionaris dropos, i ha dit
el director de Marca que han trucat a en Roberto Carlos per a dir-li i
ha respost "me da igual".

Realment la crisi es molt profunda.
Quant la gent perd la vergonya no hi ha res a fer.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
\ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net