Hola Txerra i resta de companys carnívors,herbívors i ovolàctics!

Molt bona idea això del bloc. Una suggerencia: crec que seria interessant agrupar els restaurants per poblacions. Això és pot fer creant un sistema de categories. Com que Blogger no disposa ara per ara d'aquest servei es podria utilitzar aquest que és extern:

http://del.icio.us

Si voleu donar-hi un cop d'ull jo el tinc activat al meu blog, a la columna de la dreta, on diu "Categories":

http://absurddiari.blogspot.com/

L'aspecte del llistat de categories pot ser divers (nùbol, llista vertical etc) i la gestió es fa post per post però és molt senzilla (s'utilitzen tags). D'aquesta manera tot queda ben ordenat i és fàcil de trobar.

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents
Blog Diari de l'Absurd (http://absurddiari.blogspot.com)
Una mirada crítica a l'actualitat

En/na Txerra ha escrit:
Hola, companys!
Us vull presentar un posible bloc de i per a la llista: http://lacuinadelallista.blogspot.com <http://lacuinadelallista.blogspot.com/> Una possibilitat és vehicular l'entrada de textos mitjançant aquest que escriu, o sigui "el pringao" d'en Txerra, encara que les entrades sempre apareixerien signades per "Llistaire". Si us agrada la idea, es poden enviar els textos a la llista tal i com es volen penjar, i jo els penjaria en quan pogués fer-ho. Únicament us demanaria una mica d'ajut lingüístic, perquè el meu català no és prou bo. Referent la llista de restaurants, podem fer un mini-comentari de cadascú dels citats, si en voleu, és clar.
-----
Salut
Txerra
http://txerrades.blogspot.com/