Hola,

El 01/03/06, Txerra <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
De totes maneres, sempre es podem ficar comentaris a la part d'abaix de cada entrada. Si el comentari està bé, sempre podriem actualitzar el restaurant...
Per exemple, si ha canviat d'amos, de carta o és pìtjor.
------

Txerra, és precisament això al que em referia, però m'acabo d'adonar que en el moment de comprovar si es podia fer, en lloc de clicar sobre x comments ho he fet damunt del sobre, que serveix per enviar un correu electrònic a un amic.

Per tant, el meu comentari anterior ha estat fruït d'una cagadeta meva. Pel que comentes de modificar la informació del restaurant amb els nous comentaris, em sembla perfecte.

Salutacions