El meu granet de sorra:

Casa Lucio
Viladomat, 157 (cantonada Tamarit/Avda, Mistral) pàrking al costat. Barcelona

No hi ha ni carta ni preus. L’amo us recitarà els plats fins a tres vegades
màxim.
Ideal per celebracions molt "especials", encara que a la taula no hi ha mantel.
Cuina tipus "delikatesen" o altrament dit "mariconadetes" molt elaborades.
Abans de seure a taula heu de provar les anxoves a la barra.
De postres demaneu el "Soufflé de Xocolata".
I el vi de Mallorca: "Na".

Ambient molt agradable
Preu per persona entre 40 i 50€
Reserveu taula al 934 244 401