Hola a tots, tot i que una mica tard també voldria afegir alguns
restaurants:

1.- Masia " Cal Frare"

        08259 Maians ( aprop d'igualada i odena, comarca de l'anoia )
        Tel: 938356093

   Comentaris: Bon menjar, especialment els canelons de la iaia (o els
brandada de bacalla) i els postres. Principalment realitzen cuina
tradicional, pero actualitzada on tot es molt bo. Altrament una altra
cosa bona és el pa al pinzell, verdaderament una perdició.
Sobre el preu, doncs millor tenir algun caler preparat, ja que el preu
sol pujar per a dues persones amb un sopar complet i un bon vi de la
casa a uns 50€.
Si algú hi vol anar, millor reservar amb uns dies d'antelació.

2.- Can Collet del Pla.
        Crta de Llinars a Vilamajor, Km 1,4. Valles Oriental.
        Tel: 938450734

   Comentaris: Bon menjar tradicional, amb especial enfasi en les carns
i els postres. El preu és força assequible i dues persones poden menjar
per entre 30 i 40 Euros.

3.- Vinari ( Igualada, plaça de l'ajuntament ).

    Comentari: Especialitats en pates, embutits i formatges.
Especialitats en vins. El preu ronda els 30 o 40 Euros per a dues persones.

Espero que ús siguin de profit, personalment són els meus restaurants
preferits.

Salut

--

|Pere Urbón Bayes      JabberID: [EMAIL PROTECTED]             |o_o |