En/na Pere Peret Pintor ha escrit:
En/na Esteve Valentí ha escrit:
Hola Jordi.

En/na Jordi Manchon ha escrit:
Hola Esteve,

Jo vaig negociar amb ya.com que em rebaixessin el preu al mateix de la oferta del dia..........i ho van fer...............!!!!
Com ho vas fer?????
Amb qui vas parlar?????

Jo ahir els hi vaig dir i van passar de tot.

Jo estic amb ya.com amb 1 Mb+trucades
Em vaig fer d'alta fa temps quan el preu era de 34.95 eurus però a la factura hi havia un '+bundle llamadas 512' que costava 1 euru (?) Cap a finals de lany passat resulta que aizò que abans valia 1 ara valia 5. Vaig trucar i demanar directament pel departament de facturació, em queixo per lo dels 5 eurus i aprofito per engegar que sembla mentida que els clients fidels continuem pagant 34.95 i els nous clients només hagin de pagar 19.95 i bla bla bla. El nanu em diu que efecticament hi ha hagut un error i que a la seguent factura ho arregleran, i alló que pensen que segur...: :-\

Doncs resulta que a la següent factura em cobren 19.95 en lloc dels 34.95 i a més n'abonen 15 eurus per un error de facturació, de cop que no hi han de posar calers ells
Demà hi trucaré... a un nou número que em van donar... i a veure
si em rebaixen algo...
Fa gairebé tres anys que estic amb ya.com i cap problema
rellevant... a veure que diuen.

Gràcies.

Adéu.

No t’aconsello que canviïs de proveïdor si nomes és per el preu, pots estar un mes sense ADSL.........
Més que pel preu... estalvio 8 o 10 euros al mes... és pels 6megues.
Ja sé que passa això de quedar-te sense adsl... i és el que em fa por...
però li vaig instal·lar a un senyor que va demanar el canvi de ya a jazztel i li ha trigat molt poc... un divendres li van tallar ya i el dilluns ja tenia
jazztel.
Li vaig recomanar el mateix que m'has dit, però la jugada li va sortir bé.

Tu saps el merdé que s’organitza per fer el canvi...?
Si... fa por... però crec que ho provaré. 6 megues son 6 megues i ya.com no
em diuen ni quan ho tindran ni res de res...

Jo ho vaig patir amb Wanadoo i va ser horrorós.........
Sí, ja ho se... encara que es veu que ara s'han posat les piles.

Fes una ullada a www.adslayuda.com
Sort

Jordi Manchon