Help me!!

Nikon D70S o D200??

Francesc B.

2006/3/5, Benjamí Villoslada <[EMAIL PROTECTED]>:
El Dissabte, 4 de Març de 2006 13:52, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> Estic d'acord, fer fotos amb una reflex és diferent... però quan proves una
> reflex digital.... uf. Llàstima de la multiplicació de focal (la meva no és
> 35mm)... Quan pugui arribar a una EOS 5d... seré feliç ;-) de moment amb la
> EOS300 vaig fent...

En digital no importa una aparatosa reflex per aconseguir grans resultats.
Mira quin zoom:

http://taller.fotobloc.net/galeries/displayimage.php?album=56&pos=2
http://taller.fotobloc.net/galeries/displayimage.php?album=56&pos=14

Per una càmera que no arriba als 700 eur, òptica Leica.
http://www.dpreview.com/reviews/panasonicfz30/

Per a què gastar més en un cos i captador més gran que admeti molts objectius
i poder-los canviar si no en posaras un millor?  Potser sí que m'agradaria
posar l'Olympus 50mm 1:1,4 per condicions de poca llum.  Però amb
l'estabilitzador d'imatge no tenc tants problemes per a fer fotos amb poca
llum.

Això sí, amb aquesta càmera ja no faig servir la pantalleta més que per a
revisar fotos.  El visor, per disparar, és clarament millor.  També em pot
fer semblar rar, ara tothom mira la pantalleta aguantant la càmera enfora del
cos.  Així poden trencar l'enquadramenta o moure-la més en disparar ;)  També
en tenc un parell d'aquestes, però les faig servir per escannejar, no per
fotografiar. Un escanner molt lleuger, de butxaca.