Jo se que quan a ma mare li van colocar el seu van tenir en compte els metres cúbics,penseu  que si el pis es nou pot tindre una alçada de 2,70, però un pis antic com el de ma mare (eixample de BCN, principis s. XX) te 3,70 d'alçada i això s'ha de tenir en compte, perque ens fem una idea 100 m3 (6x4x4 aprox) erem 4200 frigories.

També ens van dir que de calories sempre van sobrats (de fet el nostre es 4500 frigos i 6700 calos).

Finalment recomanar-te molt el sistema Inverter, la factura de la llum, t'ho agrairà.

una abraçada,

Xavi Batalla