--- Ermengol Bota <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Jo amb el que he flipat més últimament és que a la
> secció de congelats
> d'un hiper d'aquests grans et venien truites a la
> francesa!!

Jo igual, si costa més temps descongelar-la que fer-ne
una!!

El que sí que em va semblar una "innovació" va ser el
pernil de conill. Pere, l'has tastat? (Feia una mica
pinta de soso).

Us poso una altra cosa curiosa per fer amb ous: ous de
guatlla rebossats amb kellogs:
Es bullen els ous uns 6 minuts perquè quedin durs. Es
pelen, es passen per farina, ou i kellogs matxacats
(textura més o menys com de pa ratllat) i es fregeixen
(de seguida estan).

Sílvia