Fa poc vaig posar en pràctica la tècnica anti-pesats que no recordo qui em va
dir: em van parar a l'entrada de la porta de casa per vendre'n un coi de
revista sobre deu, els vaig dir que no savia llegir, i amb els segons que els
dura l'estorament de la meva resposta em vaig esmunyir cap a casa i vaig tancar
la porta. :-) No m'han molestat mes.

Salutacions
Albert F.

***********Missatge Original  ***********

En 09/03/2006 a les 10:04 Dolsa ha escrit: