Sent: Monday, March 20, 2006 9:56 PM
Subject: Re: [Internauta] II Aplec del Internauta

Hola,

Kiqu, feia temps que no et llegia i em resulta molt agradable fer-ho per quedar per un proper apat (a veure si ens donen anxoves tant bones com les de Breda!!). I com molt bé diu en Pere, ara tenim la nostra pròpia llista de restaurants on triar.

Jo proposaria que aquesta cita anual anés voltant per les diferents províncies catalanes, per no caure en l'absorbent centralisme de Barcelona i província, i així facilitem a tots els i les llistaires la seva participació.

És la meva opinió, a veure que en penseu la resta.

Salutacions