Hola Alfons,
aquí l'Alfons. :-)

Bé, bona pregunta. Per que fotografia digital?, bé, aquest és un dilema
amb el que ens trobem sempre que fem quelcom "físic" a L'ateneu.org.
L'entitat té la finalitat de potenciar la cultura, llengua, respecte pel
territori,... des de la xarxa. De fet, la idea de l'Associació va néixer
de dos amics (el que la portem) que volíem fer un casal però... al no
tenir un duro, vam decidir fer quelcom virtual i així, a la vegada,
arribar a tot arreu.

Això està molt bé ja que podem escampar la nostra bogeria (el que havia
de ser només un casal virtual ha acabat esdevenint un no parar
d'activitats i campanyes) arreu dels Països Catalans i estranger.
Però... a la vegada té un inconvenient: que passa quan volem fer quelcom
més "real", quelcom que no sigui només "virtual"?. Al setembre vam fer
un acte d'homenatge al grup Esquirols i les entrades es van vendre per
Internet. Hi va haver gent que es va queixar però... seguin la filosofia
de l'entitat, era lògic fer-ho així. Fent la venda per internet ens
asseguràvem arribar arreu (i ho vam fer ja que va venir gent de les
illes, de l'estat espanol i... fins i tot, de Bèlgica!).

Ara, ens vam plantejar el mateix: concurs de fotografia. Què fem? que la
gent enviï les fotos a una adreça postal?, que les portin a algun
lloc?... o... millor, seguint la filosofia... que les enviïn per correu
electrònic. Admetem que en la majoria dels casos, la fotografia digital
està lluny de la convencional però, ... són les limitacions que tenim.
Igualment, a banda, per l'ús que se'n pot fer de les fotos (està
explicat a les bases) no cal una resolució super-bèstia.

Així doncs... t'animo a escanejar alguna de les fotos i a participar del
concurs! i de passada... si vols participar de la campanya... benvingut
seràs!

Salut!
Alfons.