To: "LLISTA Internauta" <llista@internauta.net>
Sent: Saturday, March 25, 2006 1:14 PM
Subject: [Internauta] Super conversor

Bon dia:

Fa dies parlàvem d'un conversor de vídeo i àudio. He trobat aquesta pagina

http://86400.es/2006/03/21/el-super-conversor-de-video/

Jo no faré res, tinc por a equivocar-me i acabar-ho de espatllar. Tic solet i a mes es en anglès (sabeu que patino molt)

En fi, que si li voleu fer una ullada i fer algun comentari s'agrairà _______________________________________________