To: <llista@internauta.net>
Sent: Saturday, March 25, 2006 10:02 PM
Subject: Re: [Internauta] Diari virtual

Hola Pere,

Bona sort amb la cosa del blog, diaria virtual o com en vulguis dir.

Sobre com fer això que vols, et passo un enllaç que, de fet, ja ha aparegut per aquesta llista, arran d'un missatge teu, precisament.

http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=897

Si te'l mires ja veuràs que no és tan senzill com posar una sola sentència a algun lloc. Hi ha involucrat CSS, Javascript i un llenguatge d'etiquetes semblant a HTML que em sembla que és propi i exclusiu de blogger (blogspot), la qual cosa sempre és un impediment si uses una altra eina. I, a més, la pàgina aquesta està en anglès. Ara bé, si fas servir blogger i no et veus amb cor de seguir les instruccions però encara estàs disposat a provar-ho, m'ofereixo a fer-te una traducció ràpida i fer-te-la arribar al teu correu privat abans de demà al vespre.

Ja diràs el què, i quan tinguis la cosa en línia ja ens ho faràs saber; personalment, jo tinc ganes de llegir el que tinguis a dir.

Apa siau

JAS