(em temo que no tots els emails que envio arriben.)
Per altra banda, seguint el fil, el AnyDVD serveix més per desprotegir el CSS (o com es digui) la protecció dels DVD-vídeo, cosa il·legal a Europa i Espanya en concret jeje, o per canviar la regió.
Potser pugui ajudar a saltar-se els sectors defectuosos, però jo no jugaria a saltar-me-la en aquest cas ;)
----- Original Message -----
From: iluro
Sent: Wednesday, March 29, 2006 8:29 AM
Subject: Re: [Internauta] cd protegit

No confonguem.... poden ser les millors en quant a la qualitat gravació/lectura, però són, inqüestionablement les pitjors, de llarg, si es topen amb sectors defectuosos (en aquest cas, vui dir, duració de la lectura dels sectors, que els copïin tal i com realment apareixen, ni ho sé, ni ho discuteixo).

--

De res Biel