El 29/03/06, Pau Casellas Castells <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
> jo no he tingut cap problema, i no són poques les vegades que hi entro
> al cap del dia :).
>
> d'altra banda no acabo d'entendre pq voldríeu que es veiessim?

> quina avantatge us donaria? quan envies algo s'afegeix a la conversa
> com a un missatge escrit per a tu, què voldríeu més?
>
> ho diueu per saber si s'ha rebut correctament?

si, la fiabilitat dels servidors de correu no sempre és la desitjada,
i entre les llistes d'spam i similars els missatges no sempre arriven.
I a part, quan reps el missatge des de la llista tipicament el tema
s'ha canviat i hi posa "[llista] tema" i per tant és molt senzill fer
cerques i localitzar les coses rapidament....

--
* Ermengol *