Hola a tothom,

Al final m'he decidit a provar un Linux i amb que he sentit per aquí i per allà m'he descarregat i instalat l'Ubuntu (versió 5.10, crec).
L'he posat en un segon disc per no carregar-me l'XP, de moment ;-)
La instal·lació a anat prou bé.

He pogut passar la llista d'adreces i missatges del Tunderberd, també he importat les adreces d'interès del Firefox, he navegat, llegit/escrit el correu, imprés, etc.

De moment tinc un parell de dubtes:
1) Com puc veure els arxius que hi ha en el disc NTFS del W-XP ?
2) He vist com baixarme programes amb el Synaptic però la versió que hi ha de Firefox i Thunderbird son molt velles (1.0.x) i no veig com posar-ne de noves ? 3) Algú té ho sap d'algún manual per gent acostumada a Windows/DOS per tal de facilitar el traspàs cap a Linux ? (p.ex: com trobar les coses en l'entorn gràfic, comandes del terminal que cregueu interessants, taules de correspondència [ipconfig -> ifconfig], ...).

Gràcies per endavant, ja aniré demanant :-)

_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a