El 05/05/06, Eduard Pertíñez i Juncosa <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
A Dijous 04 Maig 2006 16:27, Toni Dalmau va escriure:
> Hola!
>
> He comprat per 29,99 euros el primer recanvi de quatre cartutxos de
> tinta per la meva nova impressora Epson Stylus. Per aquest preu m'han
www.oscivisa.com

joer... la diferència de preus és impressionant.....d'acord que no son
de marca, però tot i així....

Una pregunta :-) pots demanar que t'ho portin a una hora (aprox) en concret?
Pq. si no podem fer que ens ho portin a on treballem és complicat
coincidir amb el transportista....

--
* Ermengol *