Quoting roine roine <[EMAIL PROTECTED]>:

Molt bon dia a tots i totes.

Deixant per un moment l'Estatut a banda, algu em podria aconsellar una
agencia de viatges economica ? He sentit a parlar d'agencies del tipus Marco
Polo, en que fan viatges per "aventurers" (caminates llarques, rafting...).
La destinacio ens és igual (som 4 persones), pero voldriem anar el mes lluny
possible durant 15 dies en ple mes d'agost.

Ja se que a Lourdes, en deuen haver-hi unes quantes, pero jo les busco sense
miracles pel mig...

Ui...agència de viatges, per "aventurers" i econòmica? No són coses aquestes
contradictòries?

I la opció "Lonely Planet" (o similar, però ben documentada), i currar-s'ho
una mica, no cola? :-D Bé, si no us llegiu la guia, sempre hi ha un afegit
extra d'aventurilles! ;-)

De totes maneres, com que el cap de setmana vaig passar pel festival
internacional del turisme, em sembla que potser, accidentalment, vaig
arregplegar alguna paper de gent d'aquesta. Al vespre ho miro, i si hi ha
alguna cosa, t'ho dic...

Salut i sort!

Josep