Hola!

Jo en tinc vuit dels que van repartir per Sant Jordi en forma de punt de llibre (ahir me'ls van donar en una llibreria), però ara veig que la promoció només era vàlida fins el 28 d'abril. Ho sento :-(

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents
Blog Diari de l'Absurd (http://absurddiari.blogspot.com)
Una mirada crítica a l'actualitat

En/na Alfons Nonell i Canals ha escrit:
Hola,
els codis dels que parleu, els que va donar la fundació puntCAT servien
només per registrar dominis en la fase III de la sunrise (es va acabar
el 21 d'abril) i el titular del domini havia de ser la mateixa persona
que en el seu dia havia donat suport a la campanya. A la vegada, el nom
del domini a registrar havia de ser o bé el nom, o bé una variació
(norma injusta que la fundació es va treure de la màniga).

Els codis que són útils ara mateix són els de Festinternet. A mi, a
través de la llista me'n va arribar un però... si algú més en té, li
estaria molt agraït.

Salut!
Alfons.