en un dels casos, penso que és si surt sí hi ha un termini legal de 5 anys abans no se'n pugui presentar un altre.
potser algú ens ho pot aclarir amb seguretat

òscar

----- Original Message ----- From: "Carles Pina i Estany" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, May 10, 2006 3:13 PM
Subject: [Internauta] Sobre l'estatut (ops!)

Hola,

He estat llegint, aprenent i pensant sobre els mails que heu estat
enviant sobre l'estatut.

Hi ha una cosa que no tinc clara. Sembla que tothom "accepta" que si
surt "Sí" ens el menjarem 20 o 30 anys. Quin problema hi ha si surt "Sí"
a, d'aquí 2, 3 o 4 anys fer-ne un de veritat?

I el mateix amb el no. Em sembla que hi ha qui diu "votar no" per fer-ne
un de millor. Quina garantia hi ha que si diem "no" en sortirà un de
millor?

Per cert, que això que un referèndum tingui només una resolució idònia
d'1 bit (Sí/no) o màxima de 2 bits (Sí/no/blanc/null) és ben curiòs a
l'era digital que estem :-)))

Fins aviat!

--
Carles Pina i Estany GPG id: 0x8CBDAE64