Hola,
bé, caldria parlar sobre el tema competència però ara no ve al cas. Si
vols programes de gestió de correu que funcionin (outlook per mi no
compleix aquest requisit) pots emprar, per Windows, el Thunderbird. És
de la casa Mozilla (com el Firefox) i crec que va molt bé.

Per Linux et puc recomanar l'Evolution (fantàstic!) o el Kmail, petitó,
àgil,... però que requereix (sinó vaig errat) d'altres aplicacions pel
tema agenda.

Salut!
Alfons.