La meva previsió:

Montilla pot ser un bon conseller primer d'un govern presidit per ERC. No crec
que ERC pugui admetre entrar a un altre tripartit si no és ostentant-ne la
presidència.

En qualsevol altre cas continuarien entregats a les presions mediàtiques que
porten a trencar el tripartit.

A part, així els sociates tindrien marge per preparar un candidat (encara que
fos el Montilla) per les eleccions d'aquí a quatre anys.

Eduard

A Dimecres 21 Juny 2006 11:02, Txerra va escriure: