Gràcies, Josep M!
Bé... en un primer moment --i tal com està el pati-- vaig pensar que algú li havia intentat robar i li havia clavat una ganivetada... Desprès ja vaig veure que era un cirurgià (bé, una cirurgiana :) i en vaig quedar tranquil... sobre tot perquè l'Alfond escrivia i semblava que estava bé ;)
De nou, Alfons, que et recuperis.
Txerra