És molt difícil reconeixer que la violència no és una via lògica per
aconseguir la soberania d'un poble com el Basc.

Però és tant o més difícil reconeixer que el miler de morts que ha posat
Espanya sobre la taula eren innecessaris i inútils, perquè el dret a
l'autodeterminació dels pobles és un dret inalienable en un país sense
esclaus.

Eduard

A Dilluns 03 Juliol 2006 17:25, Joan Lluís va escriure: