En/na Marolijo ha escrit:
sóc músic i tècnic de so, i molts cops acabo amb uns taps que venen a les farmàcies. Son com una espuma groga que s'adapta a la teva forma. Funcionen ;-) Pol Maresma

Si no recordo malament, aquests taps que dius d'escuma groga els vaig comprar una vegada i tenia força problemes per posar-los bé. Hi ha algun manual d'instruccions per la xarxa ;-)

Respecte als altres que comenta en Txerra, s'adapten molt fàcilment al forat de l'orella i poden anar perfectes per l'aigua, però els sorolls s'hi colen amb una facilitat irritant.

Jo treballo de nit i dormo al matí (quan als veïns no els dona per posar música) i encara no he trobat una solució al problema.

Aillar totalment l'habitació? És possible fer-ho sense haver de demanar un altre crèdit a la Caixa? :-(

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents
Blog Diari de l'Absurd (http://absurddiari.blogspot.com)
Una mirada crítica a l'actualitat