Malu adalah lantunan iman. Tulisan mengambarkan isi hati.
Menulis di mana pun  Qiroman Katibin ada disisi.Kita tak bincang hal
milis lain kalu tak ada kena mengena dengan  urusan agama. Nasehat
adalah tanggungjawap agama. Tak ada guna berpura pura baik di sini
mengetuk di belakang sana. Ini adalah nasehat untuk umum . Tak ada
yang perlu terasa kecuali mereka yang berdosa. (tahu sendiri)

 Tak ada siapa yang hingin ikut yang tidak baik.So tok sah perasan ,
Baik sahaja kita ikut Rasulullah contoh ikutan. Suka ditegurkan,
bahasa pasar yang kasar itu simpan dalam pers mail aja. Bukan semua
orang bisa terima bahasa kasar., bahasa haprak. hang, aku itu bukan
bahasa yang baik lebih lebih kalau penuturnya wanita. Harap
maklum.

--- In [EMAIL PROTECTED], "nurulain bismi"

http://match.msn.com.my/

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/wpWolB/TM